söndag 20 mars 2011

Synpunkter från gymbesöket

Inte nog med att jag, liksom ett antal andra idioter, hängde på låset på gymet idag, dessutom gick det riktigt BRA att träna fast jag kände mig så sjuk och ynklig imorse och inte alls hade för avsikt att gå och träna.

Där ser man. Hur det kan vara alltså. Att jag kan inbilla mig sjuk liksom. ;-) Och så gick det så bra det bara kunde gå, jag körde HELA passet och sade hej då till det eftersom jag kommer att gå in i nästa träningsfas på tisdag. Kanske jag kommer tillbaka och hälsar på det här passet igen, för när konditionen börjar komma tillbaka igen är det ett rätt trevligt pass att svettas igenom.

Trevligt? Japp... det var ordet jag använde. *asg*

Synpunkterna har dock inte ett skit med själva träningspasset att göra, utan med folk runt omkring och som skapar riktigt DÅLIGA förutsättningar genom att förpesta miljön.

1. VäsbySATS är ett spännisställe. Iaf finns det fler spännisar där än något annat SATS jag har besökt. Spännisar är de där (nästan alltid karlar) som ser rätt biffiga ut, ofta stora buliga armar och schysst tränad överkropp med pinniga ben. Jag har dock ingen som helst aning om hur i h-e de har lyckats BLI så biffiga på utvalda delar av kroppen, för när jag ser dem på gymet står de bara och ockuperar maskiner och pratar skit med andra spännisar eller wanabe-spännisar. Inta f-n tränar de iaf. *arg*

2. KARLJÄVLAR SOM STINKER BORDE TAMEJF-N DUSCHA OCH TA PÅ SIG DEO INNAN DE TRÄNAR!!! Alltså, allvar. Svettas gör vi alla, men vissa stinker så mycket att hela gymet luktar och när man befinner sig bland konditionsmaskinerna eller i stretchrummet så finns det liksom väggar som omsluter en lite mindre yta OCH volym och allt j-a stink stannar kvar I RUMMET!!! JAG KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS!!!

3. Man ska INTE åka till gymet precis till öppningsdags på en helgdag. Alla konditionsmaskiner blir ockuperade pronto och det är fler stinkisar än valigt på plats. Dessutom riskerar jag att få stäpeln fanatiker, gamling eller både och. Måste notera att det är bättre för min image att träna sent på kvällen. *haha*

Nu har jag slut på synpunkter för idag, men jag lovar att jag återkommer. Dock kan jag inte lova att jag kommer med NYA synpunkter, det kan mycket väl hända att jag återanvänder dessa. Igen. *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar