fredag 29 april 2011

1 dag kvar

Rent praktiskt, med jobb och träning på schemat varje dag, funkar det bättre om jag får/kan äta de två mellanmålen före och efter träning och sedan middag. Då blir det mindre stress för mig och jag får ändå i mig mat direkt efter träningen.



Tider blir ungefär så här då:

Frukost 06.00
Mellanmål 1 09.00
Lunch ca 11.30
Mellanmål 2 14.00
Träning ca 15.30-17
Mellanmål 3 efter träning
Middag ca 19.30

Får se hur jag lyckas de dagar jag är ute hos kund, men det ska gå. :-D

4 kommentarer:

  1. Det är svårt med alla saker som bryter rutinen. För mig är det ett par barnkalas som ställer till det lite men det ska nog fungera bra.

    SvaraRadera
  2. Klart det går! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Det där ser rimligt ut. Så det går säkert. Lycka till vännen!

    SvaraRadera
  4. Klart det går. Man får väl vara lite flexibel.

    Även om jag just idag helst vill gå över gatan, till Tempo, och köpa en JÄÄÄÄÄTTESTOR påse med chips och en massa lakrits. *haha*

    Det kommer så klart bli lite förskjutningar i schemat ibland, men om alla lådor är klara redan så får jag ju äta dem så bra det går efter aktiviteten. *hmm*

    SvaraRadera