lördag 28 maj 2011

Fitnessfighten - dag 28

Nu är den dagen än så länge bara halv, men jag har gjort mitt för idag. Iaf träningsmässigt.
Och jag får göra avbön. *haha*

Förlåt, Jarkko, för idag blev det inget FUSTRA-pass! Det är första gången som jag tränat något annat istället, men faktum är att efter det där jäkla Nike Get fit!-passet, så fanns det inget mer att klämma ur tantkroppen.

Förvisso kanske jag kunde ha kört styrkeövningar lite, lite till... för om sanningen ska fram var det jobbigare rent konditionsmässigt för min del än styrkemässigt, men konditionsutmaningen gjorde att även styrkedelarna var jobbiga. Utom mage/core. Jag har blivit rätt stark på mittenpartiet om man säger så. *ler stort*

Nåja, ordningen är återställd på matfronten, jag äter enligt programmet och är inte hungrig eller sugen så skärp dig nu, Veronica och STICK WITH THE PROGRAMME! :-D

Nu blir det lite hjälp till gamla, senila moster, skjuts av dotter till kompis och middag på indiskt stamhak med bästa Göran.

STICK WITH THE PROGRAMME!!! *asg*

2 kommentarer:

  1. Satan i gatan så duktig du är. Jag ska nog försöka ta efter dig lite mer. Kan absolut öka min träningsdos, och ska nog börja med det i veckan. Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe, du har väl en rätt rejäl träningsdos som det är idag, va?!? Däremot kan du kanske öka på intensiteten när du väl tränar, åtminstone vissa pass?

    Vi kan snacka och planera lite när vi ses, om du vill. Det är kul att utbyta erfarenheter. Dessutom är det ju så olika beroende på vilka mål man har med sin träning. Vi får väl se var det hamnar. Själv ska jag minska ner på min träningsdos. Om jag kan... *GAAAAAAAAAAAAAH*

    SvaraRadera