måndag 9 maj 2011

Fitnessfighten - dag 9

Vilodag.

Har skött maten så gott jag kan. Har haft ett EXTREMT SÖTSUG, men har bara tagit ett äpple extra. Helt otroligt egentligen, med tanke på att jag suttit ute i solen i 25-gradig värme fullt påklädd och mått pyton vid en motorbana hela dagen och sedan kört 40 mil hem. Via Uppsala.

Nu måste jag sova. Ska upp 05.30 och jobba. Påstås det.

Jag har klarat hela helgen utan en enda bulle, godsak, chokladbit, chipssmula. Fattar inte hur det har gått till, men jag har verkligen inte ens smakat?!?

Jag har ätit ungefär en frukt extra om dagen i 4 dagar. Jag hoppas att det inte har förstört mina 30 dagar.

Idag har jag inte tränat alls. Som sagt, vilodag. Resdag.

Godnatt. Imorgon har det gått en tredjedel. Dag 10 är i antågande. Vägning och mätning. Jarkko vill ha foto också, men det mäktar jag nog inte med att fixa... *trött*

Imorgon är en annan dag. *L*

2 kommentarer:

  1. Jäklar vad duktig du är som kan låta bli!
    Jag gick ner två kilo och sedan slappnade jag av med maten och då var de där vips igen! Jag äter inte sötsaker men maaat!
    Ska gå på GI tror jag....
    Fortsätt kämpa!

    SvaraRadera
  2. Lippe, det går upp och det går ner. Som alltid. Jag brukar inte vara så här ståndaktig, men de här 30 dagarna ska jag klara.

    Hungrig är jag inte direkt, jag äter ju hela tiden. *haha* OM jag äter som jag ska, var tredje timme, hinner jag inte bli hungrig och då är det lättare att låta bli att äta mer och annat. Så är det bara. *L*

    GI är bra som grundkoncept att äta, jämn blodsockernivå och näring från bra matvaror. Kör! :-)

    SvaraRadera