måndag 30 december 2013

Medelåldern, klimakteriet, träning och kost

Det är vad bloggen blir från och med nu.
Det är dags för mig att börja om från början igen.
Men jag vill inte börja om med en ny blogg. Vi får se...
Jag kommer att göra ännu en viktresa, mest för att jag måste för hälsan.
Men också för att jag vill för min egen skull.
Meningen med bloggen från början, var ju faktiskt att rapportera om medelålderskroppens nyckfullhet och behov. Med lite humor. Förhoppningsvis.
Och så tänkte jag ta er med på resan. Resorna.
Vi får se.
Jag öppnar upp bloggen igen, men lägger locket på allt utom det som har med medelåldern, klimakteriet, träning och kost att göra.
Av förekommen anledning.

Snart kommer startvärdena för hälsotrippen, viktresan. Jakten på det fysiska välmåendet. Kampen mot volangerna runt magen och julgransryggen. ;)

Det är en deprimerande rapport som väntar. Men, se det positivt! DET KAN BARA BLI BÄTTRE!!! :D

1 kommentar: