tisdag 4 februari 2014

Omvända dagen

Vaknade 05.58 och var HUNGRIG!!!
Så hungrig att lunchlådan åkte in i mikron. Japp.
Gick och lade mig igen, sov till 10 och nu har jag just ätit den planerade frukosten. *haha*

Jag är hemma sjuk, krånglande bihålor. Igen. Men nu tror jag att jag har sovit bort det och kan återgå till jobb. Hjärnan fungerar förhoppningsvis igen och jag kan återuppta det försiktiga intåget i gymet.
Igen.

Hälsenan håller, men det är alltid nå't jäkla litet skit varje gång jag har försökt.
Jag ger mig dock ICKE!
Sakta men säkert ska jag tillbaka till att gilla gymet. Gilla rörelse. Gilla träning.

Det är lite si och så med motivationen och av någon anledning klarar jag inte att hitta en lagom balans där jag gör alla tre viktiga saker lagom eller tillräckligt bra: träning, mat, jobb.

Trägen vinner?

En sak är iaf jättebra! Just nu håller sig medelålderssvettningarna i bakgrunden, även om jag ör ganska varm generellt sett. Jag misstänker att dålig kost och taskig psykisk hälsa inte underlättar. *doooh*

Det ÄR dock så att medelålderskroppen inte är ett endaste dugg samarbetsvillig. Gnällig skulle jag vilja säga faktiskt. Om jag nu har någon talan?


:D

H en finfin dag tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar