söndag 30 mars 2014

Flytet bara fortsatte

Jag gick till gymet idag också.
Gårdagen var så fruktansvärt tung att varje minuts träning var plågsam.
Idag var det precis tvärtom!
Jag vred på ratten på spinningcykeln, svettades som en gris och NJÖT!
Du vet, ett så'nt där där träningspass som känns som det aldrig behöver ta slut för du är så stark!!!

Jaja, jag vet att jag inte är i närheten av så stark som jag var för tre år sedan, men jag är så,otroligt glad att jag äntligen kan få njuta av träning. Det har varit plågsamt i två månader nu.
Det har varit plågsamt i två år egentligen, men det har gått två månader sedan jag tog tag i vikten och lite kortare tid sedan jag hittade ork att börja träna igen. Träna utan att bli sjuk, liggande i feber och helt utslagen.

Borta. Och det är så SKÖNT!!!

Imorgon blir det ett vattengympapass, det är iaf så det är planerat. Se'n är jag på Älvsjömässan hela veckan, från arla morgon till sena kvällen så jag tror inte det kommer finnas vare sig tid eller ork tillträning  förrän nästa lördag.

Gäller att hålla mig i skinnet med maten helt klart. ;)

Pöss på nosen

1 kommentar:

  1. Vsttengympa köper jag, det är kul.
    Men spinning....som att ha toapapper till pizzabotten.

    SvaraRadera