lördag 22 mars 2014

Indoor walking

Det måste vara klassen från helvetet! *HAHAHAHA*

Värre benmördarpass har jag nog aldrig provat. Och då tog jag det väldigt lugnt eftersom det var första ggn för mig.

En liten, smidig crosstrainer med möjlighet att ställa in handtagen så att de passar dig. Som en spinningcykel i stilen. Se'n kördes det som ett pass, vilket som helst, med intervaller, olika positioner, olika belastning. Balans också.

Att det går att variera sig så på en liten crosstrainer?!?
Att det gick att köra slut på sig visste jag ju.

Jag ser faktiskt fram emot att få lite bättre flås och benstyrka så jag kan TA IIIIII!!! Jag tror att Indoor walking har potential att bli en grym adrenalinkick framöver. Knasigt, JAG VET!!!

Nå'n som vill hänga med någon gång? Jag får ta med mig gäst två ggr/månad. De kör Indoor walking på Sats Lidingö. Bara så att du vet. ;)

:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar